نعي أليم - فيصل سعد في ذمة الله !!! عكــود

آخر 5 مواضيع
إضغط علي شارك اصدقائك او شارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!

العودة   سودانيات .. تواصل ومحبة > منتـديات سودانيات > منتـــــــــدى الحـــــوار

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 13-05-2013, 11:24 PM   #[22]
هشام ديدي
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية هشام ديدي
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sahar مشاهدة المشاركة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجيلى أحمد
تحياتى الأخت سحر,
اللائحة كما تفضلت, ليست بمعصومة ..
ولكنها الحيز الوحيد الذى يمكن عبره حفظ نظام التداخل والنقاش بشكل ديمقراطى

التعديل فى اللائحة ليس بالأمر الهين , والا فانه ستكون هنالك لائحة بين كل ليلة وضحاها.. هذا الأمر يستهلك ياسيدتى الكثير من النقاش, والمشاورات, فى النظام الداخلى لسودانيات ..
ليته يحدث بالتمنى, لأراحنا اذآ جميعآ




Goedendag Aljaili

Ik zit op werk en heb op het moment helaas geen mogelijkheid in het Arabisch te schrijven, toch kon ik niet wachten met mij commentaren op het bovenstaand bericht totdat ik naar huis ga. Dus alvast mij excuses voor het gebruiken van Nederlandse taal

Mijn vraag op dit juiste plek\ post komt heel duidelijk doordat het in punt 1 benoemd commentaar door Mutasim Eltahir

Natuurlijk weet ik dat het herstellen van (wat niet correct is en\of niet optimaal zit in de) forum-wetten\regels niet een gemakkelijk proces is. Dat weet iedereen, met een gezond verstand naar mijn mening, heel goed. En het gebeurt zeker niet alleen maar door het wensen en wachten dat een vallende ster ergens langs de hemel komt varen om ons wensen waar te maken, dit soort veranderingen (en verbeteringen mag ik hopen) vergen met argumenten gesteunde discussie, wijsheid, nauwkeurigheid en natuurlijk veel geduld. Dat is mij allemaal bekend ya Aljaili

Wat mij niet bekend is, is exact wat ik heb gevraagd

Of ergens in de forumwetten een regel voorkomt dat het niet toegestaan is berichten van de privé sectie op het voor iederen toegangkijlijk discussie forum te publiceren. Plus mijn suggestie deze regel, mocht het wel bestaan, te verwijderen
(later zal ik hierop terugkomen met mijn argument waarom ik deze actie suggereer en steun)

Hoewel dat ik zulke regel nergens kon vinden als een strafbaar feit (misschien heb ik het boven het hoofd gezien) is bij mij een sterke constateren dat er wellicht onduidelijkheid rondom deze kwestie bestaat ( het is wel benoemd in punt 7 .3 als regel maar niet onder strafbaar overtredingen). mijn zorgen hierover kwamen eigenlijk doordat meerder keren en in verschillende plekken benoemd werd dat de ene of de andere lid is gestraft vanwege het plegen van een soortgelijk actie, toch snap ik niet waarom het een strafbaar actie is geworden

Nogmaals mijn diepe excuses voor niet in Arabisch schrijven
proftyri... sodanese..geen uit stell..mannen...nogmaals..prftyri..vrauwn..



هشام ديدي غير متصل   رد مع اقتباس
 

تعليقات الفيسبوك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

التصميم

Mohammed Abuagla

الساعة الآن 05:43 AM.


زوار سودانيات من تاريخ 2011/7/11
free counters

Powered by vBulletin® Version 3.8.8 Beta 2
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.